maandag 7 januari 2008

1e verhuisdoos


Vandaag de kerstspullen opgeruimd. Direct alles maar in een paar stevige bananendozen gedaan. De oude dozen vielen toch uit elkaar. Naast het woord kerst ook Noël erop geschreven. Voor het geval de kinderen eerder leren lezen in het frans dan in het nederlands.

Met Sinterklaas besefte ik me voor het eerst heel bewust dat het waarschijnlijk het eerste was dat ik voor het laatst zou doen in dit huis. En ik wil er niet heel sentimenteel van worden, but it hit me!
Maar met het inpakken van de kerstspullen was het zeker dat de "laatste keren" zich gaan opstapelen.

2 opmerkingen:

coby zei

gefeliciteerd met de vlotte verkoop van jullie huis.Ik hoop dat jullie net zo'n fijn huis in frankrijk vinden als dit huis, het was in ieder geval de trots in de familie. gr en zoek en vind ze!!! gr coby

hans zei

heden voor het eerst jullie weblog bezocht. Leuk om op deze manier mee te (be)leven met jullie "spannende"toekomstplannen!
Een prachtig avontuur van jullie gezin dat wij hier in Oosterbeek hebben leren kennen en wat Nel en ik zullen volgen. Succes bij alle nog te nemen stappen en vast gefeliciteerd met de verkoop van jullie prachtige huis hier.
groetjes nel / hans Beke