dinsdag 25 december 2007

mijn 1e bericht

Ook ik ga los in de wereld van de bloggers.
Omdat wij van plan zijn om naar Frankrijk te emigeren.
Geregelt worden ons vragen gesteld daarover. Dus dacht ik waarom begin ik niet een weblog. Dat is heel gemakkelijk bij te houden en straks kan iedereen onze ontwikkelingen in Frankrijk volgen. Om alvast te begrijpen hoe het werkt begin ik er nu alvast aan.
We hebben onze eerste stappen reeds gezet. De makkelaar is uitgekozen en de eerste kijkers zijn reeds geweest. Best spannend, maar vooral ook leuk.
Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet.

5 opmerkingen:

Jan Limbeek zei

Nu heb ik er weer een account bij. Handig

Resi en Jan zei

Ja dat vind ik ook vervelend. Dat wist ik niet. zouden er ook blogs zijn waar iedereen op kan reageren?
Ik lees hieronder dat anonieme reacties niet zijn toegestaan ens kijken waar wel.
Resi

Ewout zei

Van harte gelukgewenst.

Stap 1 op weg naar jullie droom is nu genomen.

Jullie zijn nog niet van ons af.

Ewout & Dian, Mauk & Irone

Connie zei

Enigszins met gemengde gevoelens van mijn kant dat wel, maar uit de grond van mijn hart wens ik jullie alle goeds in Frankrijk en jullie nieuwe (t)huis. Ik hoop dat jullie droom uitkomt en vinden wat jullie zoeken.

Liefs je zussie Connie

Unknown zei

Leuk blog! Voor iedereen die ook zou willen emigreren naar Frankrijk neem eens een kijkje op Latravia.com