maandag 28 september 2009

Verbouwen


Omdat er in het eerste jaar stiekem toch weer een hoop verbouwd is. Heb ik er een pagina met verschillende foto's van gemaakt. Het valt me natuurlijk direct op dat hij niet compleet is, maar ach...Zo staat de verbeterde badkamer er niet op. En heb ik ook geen foto's van het werk aan de nieuwe zwembadpomp. Maar hebben we wel een compleet nieuwe opbergplek voor al het hout. Heeft Jan het complete dak vernieuwd van de schuur. Tevens hebben we een openslaande deur in de westzijde en een fantastisch nieuw terras. En Jan is al bezig met de hut van de kids en tevens de gaten in de muur te dichten, zodat we er deze winter hopelijk wat warmer bijzitten. De problemen aan het dak als gevolg van de storm zijn gerepareerd alsmede de super gevaarlijke schoorsteen en het rolgordijnen probleem bij Tessa is verholpen. Dan heb ik het nog niet eens over alle kleine werkzaamheden in het huis. Pfffff... als ik het allemaal zo achter elkaar schrijf is het ineens toch weer heel wat. Onder het kopje foto's staat de link waar je de pagina kan bekijken.

Geen opmerkingen: