woensdag 28 april 2010

Esta


Het bijhouden van deze blog zorgt er momenteel voor dat ik voor de tweede keer in een blad ga verschijnen. De ESTA heeft mij gevraagd om mee te werken aan een reportage over mensen die onlangs een grote 'switch' in hun leven hebben doormaakt. Oorspronkelijk zou ik zondag al naar Nederland gaan, maar hadden de gevolgen van de vulkaan toch nog impact op mijn reisschema. Nadat ik alles al had afgezegd kon ik gisteren alsnog naar Nederland vliegen. Om 7 uur stapte ik in het vliegtuig en om half tien werd ik al in de make-up gezet voor mijn fotoshoot. Deze vond plaats op Schiphol. Daar symboliseerde het zebrapad de 'overstap'. Het was ontzettend gaaf om eens zelf model te zijn. Nadat ik begon te improviseren met gekke sprongetjes e.d. kreeg ik door dat er inmiddels wel dertig man bij de bushalte stonden te wachten, die vervolgens hard lachte als er iets mis ging, maar ook enthousiast waren en zelfs foto's namen van het geheel. Waarschijnlijk denkende dat ik een of andere bekende Nederlander ben. Hihi...Morgen vind er nog een intervieuw plaats en het geheel zal in juni in de Esta te vinden zijn. Ook dan houd ik jullie natuurlijk op de hoogte.

1 opmerking:

Emigreren Frankrijk zei

Wat cool! Komt ie ook online te staan?