maandag 27 september 2010

Entre deux

Toen ik in 2008 afstudeerde van de academie, deed ik dat onder andere met een foto-essay. Ik heb toen zowel mijn Nederlandse als mijn Franse omgeving in beeld gebracht. Destijds was het een schitterend exclusief boek in een doos. Nu heb ik het omgezet naar een betaalbare versie. Het is een leuk boek om kado te doen of voor jezelf te houden. In mijn verzameling aan observaties heb ik gelet op architectuur, landschap licht en kleur en ondekte niet alleen verschillen maar ook overeenkomsten en nog veel meer. Ik hoop dat het voor jullie ook een boekje is van herkenning. Hieronder kun je alvast een sneakpreview van 15 bladzijdes krijgen. Het totale boek bestaat uit 96 bladzijdes. Je kunt zowel bij mij als bij Blurb mijn boek bestellen waarbij je kan kiezen tussen een harde of zachte omslag.

Geen opmerkingen: