donderdag 14 oktober 2010

Lekkage

Afgelopen zondag en maandag werden we gewaarschuwd voor slecht weer. Er was zelfs een code 'orange' afgegeven voor onze regio. Zeg maar een 3 op een schaal van 4. Gelukkig bleef het bij aanhoudende regen voor anderhalve dag. Het leidde helaas wel tot een behoorlijke lekkage in de kamer van de jongens en later zag ik ook nog een doorweekte balk in de speelkamer. De volgende ochtend heb ik direct met onze velux/dakenman gebeld en deze kwam aan het begin van de middag. Inmiddels was het gestopt met regenen. Hij constateerde dat mos de oorzaak van ons probleem was. Een goede schoonmaak van het gehele dak was wel gewenst om de winter droog door te komen. Jan had volgens mij iets anders op zijn 'Things-to-do-lijstje' staan. Maar zo zijn er altijd zaken die voorrang hebben. Daarom zit ik nu al anderhalf jaar in een onafgemaakte keuken. Dus oefen ik nog maar wat geduld uit en denk, er zal altijd wel wat zijn.

Geen opmerkingen: