zondag 20 december 2009

Stagiaire

Afgelopen week heb ik vier dagen een stagiaire gehad. De viertien-jarige dochter van onze docente Frans moest vanuit school een week stage lopen op een werkplek naar keuze. En zij koos mij. Reeds meerdere keren was mij dit gevraagd, maar nu het een beperkte periode bleek, besloot ik dat het wel kon. Dit was meteen een goede reden om het kantoor eens flink aan te pakken. Jan heeft de muren dichtgemaakt en ik heb ze gewit en met de aanschaf van twee flinke kasten en een extra bureautje leek het een echt kantoor. Het was erg leuk om te laten zien hoe veel omvattend en interessant mijn vak is. Ik had zelfs een excursie naar de drukker geregeld die hier zo'n beetje alles uit de gehele regio drukt en alle stappen van het drukken in eigen huis doet. Leuk om te laten zien en zelf nog weer wat nieuwe termen op te pikken.

Geen opmerkingen: