dinsdag 19 januari 2010

Liefde

Toen we anderhalf jaar geleden verhuisden, konden we geen planten meenemen omdat onze spullen vier weken in de container bleven zitten. De planten hebben een goed onderkomen gekregen bij vrienden en familie. Diezelfde mensen hebben ons het afgelopen jaar bezocht en een bijdrage voor de kost en inwoning achter gelaten. Ik beloofde iedereen daar planten voor in de tuin van te kopen. Maar nu alle kerstversiering is opgeruimd, is het zo kaal in huis en had ik een dringende behoefte aan planten. Met de bijdrage kon ik me nu dus lekker uitleven in het tuin-centrum. Zalig. Ik weet het zeker; planten houden van mensen ... of was het bloemen...ach in ieder geval houd ik ervan. Mijn winter'depressie' lost spontaan op. Bedankt. Zo heb ik dubbelop plezier.

Geen opmerkingen: