zondag 9 mei 2010

Verhuizen


Toen ik vorige week in Nederland was gebeurde er thuis iets bijzonders. Het was een zonnige dag en de kinderen waren helikoptertjes van de Lindeboom vanaf het slaapkamerraam naar beneden aan het gooien. Jan en Joke waren buiten toen zij ineens een vreemd geluid hoorden. Toen ze omkeken zagen ze een zwarte wolk van enkele meters op zich af komen. Ze renden naar binnen en sloten in allerijl de ramen en deuren. Een bijenvolk hing voor het huis. Zowel Jan als Joke zijn niet echt bang uitgevallen, maar aan hun stemmen hoorde ik dat het grote indruk op hun had gemaakt. Joke zag even later de koningin van het volk binnen zitten. Ze beschreef dat hij wel 6 cm groot was. Toen zij weer herenigd was met haar volk, trokken zij verder op weg naar een beter huis. Pffff.....ik geloof dat ik blij ben dat ik dit avontuur even heb moeten missen.

Geen opmerkingen: