zondag 13 juni 2010

Hut




Twee maanden geleden kon de vlag op de hut want het dak was afgekomen. Vandaag was het de beurt aan de kids om de binnenkant te schilderen, want gewoon hout is natuurlijk maar saai. Volledig gekleed in hun verf-kleren gingen ze vol goede moed aan de slag. Eindelijk konden ze hun mama nadoen. Want ik ben al heel wat weekjes aan het schilderen van pilaren, muren en luiken. Steeds vragen ze me of ze mogen helpen. Voor een net resultaat is dat dus niet zo handig. Nu kunnen ze zich volledig uitleven in hun eigen domein. Er zijn al plannen om er te slapen, al hebben ze volgens mij geen idee hoe spannend dat zal zijn.

1 opmerking:

Toaske zei

Ik las vandaag het interview in esta en kom dus even hier keken. Stoer hoor, emigreren. Zou niets voor mij zijn. Gisteren gingen we naar een feestje, daar moesten we 200 kilometer voor rijden (we gingen met de camper van mijn ouders, zodat we konden blijven overnachten) en toen dacht ik al: wat ver!!!
Maar goed, sommige mensen zijn gewoon veel dapperder dan ik. Je hebt een mooi blog. Ik wens je veel geluk in la douce France.